محل تبلیغات شما

یکی از موارد مهم در مخاطب شناسی " تحلیل شنوندگان" است . تحلیل شنوندگان به معنی پیدا کردن اطلاعات ، نگرش ها و باورهایی است که شنوندگان درباره موضوع دارند و یا مسائلی که ممکن است به آن علاقه مند باشند و در مراحل بعد باید سخنرانی با علایق ، سطح درک ، نگرش و باور آنها منطبق شود. 

تحلیل شنوندگان دو فایده مهم دارد. 

اول : اینکه تاثیر سخنرانی شما را بیشتر می کند، زیرا مطالب شما متناسب با نیاز شنوندگان و بینندگان مطرح شده و با ذهنیت آنان مطابق است. 

دوم : اینکه تمرکز بر موضوع مورد نظر شنوندگان ، کمک می کند تا راحت تر به اهداف سخنرانی تان برسید. 

مجری گری تلویزیون

سومین کارگاه مهارت بیان در فرهنگسرای کوثر برگزار شد.

آیا می توانم حافظه کلامی خود را افزایش دهم ؟ سه راهکار برای تقویت حافظه گفتاری

شنوندگان ,، ,سخنرانی ,نگرش ,موضوع ,اینکه ,تحلیل شنوندگان ,مخاطب شناسی ,، نگرش ,بینندگان مطرح ,مطرح شده

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رقص خورشید